Treceți la conținutul principal

Film: Aminteste-ti de mine (Remember me) Recenzie

Remember me este unul din filmele mele preferate. Când a apărut în 2010 toată lumea se uita la el pentru că în rolul principal era Robert Pattinson, cunoscut pentru Saga Twilight. După ce am vizionat filmul de mai multe ori, l-am apreciat pe acest actor pentru rolul jucat și nu m-a făcut să-mi amintesc de Amurg, Harry Potter sau de celelalte filme în care a jucat. Pur și simplu filmul acesta era făcut pentru el. Tyler este un tânăr care nu vrea să fie dependent de banii tatălui, care este un măreț nume în New York. Micheal, fratele lui Tyler a decedat acum ceva timp și acesta a rămas doar cu o sora lui mai mică. Încearcă să o protejeze și să o ajute să-și urmeze visul. Fetița este talentată, dar tatăl ei o ignoră și nu-i acordă importanță. După o încăierare, Tyler intră într-o încăierare, Tyler ajunge la poliție împreună cu colegul lui de apartament și este  bătut de acel polițist care era la datorie. Aflăm că fiica polițistului merge la aceeași universitate cu cei doi și totul a început cu o mică răzbunare, să se vadă cu fata polițistului. Tyler și Ally încep să se vadă. Ceea ce a fost la început o mică festă s-a transformat într-o iubire adevărată. Așa cum Tyler are probleme, Ally îi dezvăluie că mama ei a fost omorâtă într-o stație de metrou când era mică și de aceea tatăl ei este așa cum este. Doar că minciuna intervine între cei doi, tatăl fetei dorește să-i despartă și reușește într-un anumit punct. Până la urmă scopul lui Tyler este de a-i schimba comportamentul tatălui său ca să nu se repete tragedia și cu sora lui mai mică. Dar când reușești ceva, îți găsești iubirea și fericirea este cu tine, există un preț pe care toți îl plătim la un moment dat...
"Orice ai face în viață va fi nesemnificat, dar este important să o faci pentru că nimeni nu o va face. Când cineva intră în viața ta, o parte din tine spune <Nu ești nici pe departe pregătit!>, iar cealaltă parte spune <Convinge-o să fie a ta pentru totdeauna!>."

Remember me este o adevărată lecție de viață. Împinge omul să facă ceva, să lupte pentru ceva, fie că este iubire, fie că e doar o simplă atenție. Îți demonstrează cât de mult contează familia și sinceritatea în viață. Trebuie să luptăm și să facem ceva în viață că altfel nu ne mai găsim locul. Este un film serios și romantic, dar și amuzant uneori, de aceea pot spune că poate un film aproape pentru oricine.Finalul este foarte greu de suportat, cel puțin pentru mine la început așa a fost. Când realizezi că totul a fost bine, totul s-a năruit când data ni s-a arătat. Iubim. Trăim. Iertăm. Ne risipim...dar nu în zadar.



@Carti Alese

Comentarii

  1. L-am vazut de mult , pe cand aparuse , era varianta aia naspa rau da mi-a placut . Desi nu-mi mai amintesc mare lucru stiu ca a fost un film bun

    RăspundețiȘtergere
  2. Apreceiez citatul pe care l-ai pus. Chiar imi place si ma face sa vreau sa vad filmul.
    Este o creatie demna de un geniu acel pasaj! :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Doi actori buni din punctul meu de vedere . Pattison poate mult mai mult decât Twilight , a demonstrat și în Apă pentru elefanți . Este superb filmul , l-am vizionat cu mare plăcere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi se pare destul de ok Robert desi multa lume si-a creat o impresie dupa ce au vazut Twilight

      Ștergere
    2. Probabil multi si-au facut o astfel de impresie legata de el pentru ca dintre toate filmele in care a jucat pana acum, seria Twilight este cea mai cunoscuta, si recunosc, in aceasta serie a avut momente cand m-a enervat si pe mine.

      Ștergere
  4. tot am zis ca am sa ma uit si eu la el si am uitat:D insa akm seara am sa ma uit si eu la el:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vazut si eu acum vreo doua saptamani filmul asta pentru ca juca Emilie de Ravin :)
    Filmul mi s-a parut chiar dragut si povestea interesanta, desi atunci cand am auzit de el mi s-a parut o poveste de dragoste ca oricare alta, ma bucur totusi ca m-am inselat :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut filmul acum un an si ceva si nu pot spune decat ca este superb.Nu m-am uitat la el neaparat pentru un anumit actor,ci in principal pentru ca este o drama.Cum spuneam,filmul este superb si transmite un lucru foarte important : trebuie sa luptam pentru ceea ce ne dorim.

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunat film3,actori pe măsura subiectului

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre finalul Serialului The Vampire Diaries

Cu fiecare serial care se sfârșește mă simt din ce în ce mai secătuit de tinerețe, pentru că serialul de față am inceput să-l urmăresc încă de la primul sezon. Aveam de gând să public această postare exact după ce am vizualizat live episodul, dar nu am reușit să o finalizez din pricina tuturor sentimentelor pe care mi le-a transmis acest episod. Cu acest ultim episod pot confirma că ne-am întors la emoțiile primelor sezoane de aur. Micul joc oferit de Katherine și întoarcerea ei în serial ca antagonistă, pe care nu ai cum sa nu o îndrăgești și s-o urăști în același timp, l-am așteptat de foarte mult timp. Surpriza este că episodul nu a fost previzibil. Nu cred că sunt singurul care bănuia că Bonnie va muri, însă creatorii au ales altceva. Bonnie si-a regăsit încrederea și a salvat orașul împreună cu un alt personaj care a ademenit-o pe Katherine direct în bătaia flăcărilor iadului. Cred că replica ,,fight, love" a lui Enzo ne-au trezit sentimentele, iar când am

O serie de evenimente nefericite 1: Înneguratul început de Lemony Snicket Recenzie

Puteți comanda  romanul    de pe  Librăria Online Libris . Găsiți multe  c ărți de beletristică   și aveți transport gratuit acum dacă comandați de cel puțin 30 de lei, dacă nu, plătiți doar 4,99 de lei transportul. „Dacă vă plac poveștile cu final fericit, atunci poate ar fi mai bine să vă apucați de altă carte. În aceasta, nu doar că lipsește finalul fericit, dar nu există nici măcar un început fericit, iar între început și sfârșit sunt puține momente fericite.      O serie de evenimente fericite este o serie de cărți,care te surprinde de la început prin tonul și avertismentul din incipit. Înneguratul început ne introduce în lumea conturată de narator care ne prezintă de la bun început că aceast univers nu va fi unul cu un final fericit și că dacă suntem învățați cu o astfel de poveste, ar trebui să ne oprim din citit și să ne apucăm de o altă carte. Pe mine acest lucru m-a intrigat și mai mult și am riscat, asumându-mi acest avertisment.     Primul volum al seriei începe

De ce mă întrebați?

      Într-adevăr, lumea a luat-o razna și iubirea stă ascunsă printre colțurile lumii, de parcă existența ei ne-ar consuma. Putem fi de acord cu faptul că iubirea nu-i ușoară și că perioada dragostei este nedeterminată, dar dragostea nu este o știință sau vreo boală cu toate că ne putem scrie fiecare o rețetă când apar simptomele: fluturi în stomac, vise, atingeri și priviri pătrunzătoare. Reveria este benefică, dar nu visând la iubire ajungem să avem parte de ea, ci acționând.         Problema oamenilor din prezentul nostru este că nu mai acționează, oamenii nu mai speră și uneori ajung chiar să nu mai viseze. Nu condamn în totalitate această întorsătură pentru că adevărul este în fața ochilor noștri. Chiar și profa mea genială de latină mi-a dat dreptate, când am avut de făcut încă un eseu despre al 99-lea scriitor latin, care vorbea despre iubirea lui. Analizând fragmentele operei, mijloacele stilistice și sentimentele dăinuitoare, am ajuns să termin eseul mai spre seară. Citi